Friss topikok

A BOLYGÓ NEVE: ZÜMM - A rajzfilm

Dolgozok egy rajzfilmen,melynek címe: ROVAROK, ennek a filmnek a készülését, történetét,készítőit szeretném bemutatni itt.

A ROVAROK - Avagy egy legenda születése!:) I. rész

2007.08.11. 18:20 :: AdMiRaL

Hát igen...Ez a lassan életművemmé váló kis éra -amit sajnos még pont TI,a célközönség alig ismer - most kezd végre igazi alakot ölteni.Eddig az volt a nagy hibája,hogy mindig fordítva sikerült megközelítení a dolgokat.Már az is részletesen meg volt tervezve,hogy a Légyhajón például melyik ágyú milyen szögbe tud majd lőni,de még fogalmam se volt a kerettörténetről,vagy hogy egyáltalán játék lesz-e avagy könyv?Film? Sorozat?Nem tudtam,melyik lenne a megfelelő.


Maga az ötlet nagyon régi.Minimum 6 éves de nem tudok pontos dátumot mondani.

Akkoriban a kis 12 éves ifjú titán (alias én:D) A Klikk & Play nevű fantasztikus , 16 bites program rejtelmeivel volt elfoglalva.Erről a programról annyit érdemes tudni,hogy egy kezdetleges játétervező program Win 3.1 és 95 alá.Kitünően lehetett vele aknakeresőt és hasonlókat készíteni...De én már akkor is többet akartam! A program keretei nem engedtek túl nagy teret;bizonyos mennyiségű kép és hang betöltése után minden eltorzult,törlődött,tönkrement benne.Maga a legyek és emberek közti harc ötlete egy forró nyári délután született meg bennem,míg anyámat figyeltem,ahogy harcol a kis rettenetek ellen mindenféle extrém erős "harci gáz"-zal,légycsapóval,amivel csak bírt.Csodáltam az anyámból mélyről feltörő tökéletes hadigépezetet,majd ihlettől telve bekapcsoltam a gépem és dolgozni kezdtem.

Megszületett a LEGYEK 1.0.

Ez egy nagyon primitív kis játék volt,adott időn belül végezni kellett a monitoron hemzsegő legyekkel,először csak légycsapóval,majd a későbbi pályákon egyre több harci eszköz állt rendelkezésre: rovarirtó spray,légypapír,cukor,és a legkeményebb eszköz,az öngyújtó-spray kombó.2000-et vagy talán 2001-et írhattunk akkor.

Büszkeséggel telve elkezdtem a barátaim közt terjeszteni,de két csalódás is ért hamar:a kevésbé rossz az volt,hogy a klikk&play ósdisága miatt a kész .exe-fájlt az újabb oprendszerek visszaköpték,mondván,hogy nem kompatibilis.

A sokkal roszabb az volt,hogy kiderült:az ötletem nem új.Nem is egy shareware gyakorlatilag azonos volt az én játékommal (persze azt leszámítva hogy az enyém sokkal királyabb volt:D) és ez nagyon elkeserítő volt.Amikor rájöttem,hogy valami újat kell kitalálnom,valami egyedit,valami érdekeset...Na akkor kezdett érlelődni bennem a ROVAROK története,ami a következő lépcsőfokban kalandjátékként kezdett kibontakozni 2002 és 2005 között...De ez ár egy másik történet:P

Folyt köv!

-=DonKarnage=-

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rovarokmovie.blog.hu/api/trackback/id/tr92137671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pislákoló. 2007.08.15. 14:17:27

Kalandosnak hangzik a dolog így első ránézésre érdeklődve várom a tőrténet további részeit, no és persze a második videot. Sok sikert!!

Üdvözlettel Pislákoló.

Orsi 2007.08.22. 21:03:06

Hát nagyon jó lett az előzetes amit láttam! nagyon tetszik!csak így tovább Don Karnage :)
süti beállítások módosítása