Friss topikok

A BOLYGÓ NEVE: ZÜMM - A rajzfilm

Dolgozok egy rajzfilmen,melynek címe: ROVAROK, ennek a filmnek a készülését, történetét,készítőit szeretném bemutatni itt.

Közérdekű:A Project jelenlegi állapota

2007.09.24. 23:44 :: AdMiRaL

Új,roppant érdekes információkat fogok most kedves hallgatóságommal megosztani a rajzfilmmel kapcsolatban!

Előszöris:nem egészestés film,hanem SOROZAT lesz!

Másodszor:1 hónapon belül kész az első rész!

Harmadjára:elképzelhető,hogy egy "szórakoztató informatikai magazin" DVD mellékletén találkozhatnátok vele minden hónapban!


Hogy miért alakult így?Nem tudom.Hirtelen úgyéreztem sorozatként jobb,népszerűbb és elterjedtebb lehet,ráaádsul a kivitelezés is sokkal gyorsabb lesz,mert 20-30 perces részletekkel könyebben elboldogulok,mint órás-kétórás időtartammal.
A másik,hogy egy újság mellékletén jelenne meg...Ez a döntés 2 ok miatt született.Az egyik,hogy így nagyon hamar nagyon nagy közönség elé juthat el,ami számomra nagyon fontos lenne.A másik pedig,hogy nem mellesleg még pénz is állhat a konyhához a sok munka ellenében ha sikerül elintéznem.

Ezek az új hírek.

és nézzétek az előzetest!Mert jó!:D

-=DonKarnage=-

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rovarokmovie.blog.hu/api/trackback/id/tr44176136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jaky 2007.09.25. 15:14:12

És az újságon kívül el lehet majd máshol is érni? (pl. a blogon) Csak azért nem fogok pcgurut vagy gamestart venni hogy megnézzem, bár nagyon érdekel.

DonKarnage 2007.09.25. 21:47:55

ez még függ attól,hogy megtudok-e egyezni úgy velük:)

Aki nem 2007.09.30. 11:51:14

Hahó!
Most akadtam az oldalra - marha jó szerintem.
Annyi fenntartásom van, hogy kissé átgondolatlannak tűnik. Nem a film, persze, hanem amit körülötte csináltok. Például miért gondoljátok, hogy havonta 20-30 percet elkészíteni kevesebb meló, mint egyszer összehozni egy kicsit hosszabbat? Szerintem ez a minőség rovására menne, mert a lapkiadó nem vár rátok, nektek meg kapkodni kell, nagy a nyomás, és elbasznátok. Azért pedig kár lenne. Arról nem is beszélve, hogy egy Gamestart én sem vennék meg ezért, de az újság árát kifizetném egy DVD-ért.

Stigi 2007.09.30. 15:18:02

Ha ezt az amúgy fantasztikusnak ígérkező rajzfilmet később csak egy ilyen vagyonba kerülő szar újsággal szerezhetem meg, akkor már nem is érdekel a dolog, én csak azért nem fogok fizetni. És tényleg igaza van \"aki nem\"-nek, jobb lenne egybe látni az egészet. Engem úgy érdekel, a sorozatokkal az a bajom, más \"rendes\" rajzfilmekkel is, hogy sosincs befejezésük, mindig rájönnke, hogy \"nem éri meg\", és a rajongók meg épkézláb befejezés nélkül maradnak. Ez nem szeretném. Egyszóval legyen EGY nagyfilm, és kész!

Amúgy hajrá, és minden elismerésem!

h4x0r || Victor 2007.09.30. 17:57:19

vagy 2 nagyfilm de a sorozatot (ha nem ingyenes) én is ellenzem

lajhár úr · http://www.youtube.com/user/0valentino0 2007.10.04. 20:05:47

MI AZ ELSŐ ROVAROK ELŐZETES ZENÉJÉNEK A CÍME?????????????????? PLS MOND MEG VAGY KÜLD EL A hobo11@freemail.hu RA!!KÖSZ!!

Jaky 2007.10.05. 16:13:04

Még egy kérdés, ami nem ide vág, de érdekel, és mivel ez az utolsó blogbejegyzés eddig, ezért ide írom.
Szóval: milyen programmal rakod össze a képkockákat folyamatos mozgóképpé? Én próbálkoztam már így filmet csinálni( legófilm :) ), de a képkockákat élvezhetetlen lassúsággal játszotta le.
Szal elárulod, vagy szakmai titok? ;)

DonKarnage 2007.10.06. 19:30:46

Na emberek,egyenként válaszolok:

Aki nem,Victor:igazából nem a kárára hanem a javára menne a dolognak,hogy sietnünk kéne,mert lusta vagyok és megkötések nélkül sose lesz kész:)

A történet mindig is 3 nagyfilm be volt belesűrítve,ez sorozatként se lenne másként,csak 3 évad lenne.
Azért lenne sorozatként könnyebb,mert igenis gyorsabban haladnék ha nem egy beláthatatlan hosszúságú filmet hanem 1 kis 20 perces részt kéne összeállítanom.
Valentino:nem tudom,máe youtube-on se tudtam,az egyik starcraft 2 előzetesből szedtem ki.
Jaky:nem szakmai titok,de 4-5 program együttes eredménye a látott videók,és ezt nem lehet 2 szóban leírni,én is fél éve tanulgatom önképzően a dolgot.
süti beállítások módosítása